Dag 10 - Plyometric, Cardio & Circuit

Onsdag

Nu va vi tillbaka till det jobbigaste programmet igen. Mycket hoppa, kondition och snabba fötter. Var det här programmet som gav mig en veckas träningsvärk i vaderna sist :p Med lite tidsbrist till jag börja jobba så körde jag uppvärmingen och spola förbi strechningen. Körde igenom passet med vissa problem där jag inte palla med att utföra vissa övningar tiden ut. Som Ski Abs t.e.x. Där man är i armhävningposition, fast från den positionen så hoppar du fram med knä och fötter bredvid dina händer på sidan om dem, sen tillbaka, och sen ut på andra sidan. drygt så in i h-lvete men ack så effektiva. Svårt att förklara hur en övning är och hur den går till, men försökte iaf =)
Dagens kost blev som tidigare dagar =)

8:15 - Frukost, 4st mackor
11:20 - 2st BURN tabletter, 1st fiskoljetablett
13:10 - Lunch, Naturdiet, 1st Banan
14:30 - 1st Banan, 2 skorpor
16:30 - 1st Banan, 2 skorpor
18:30 - Lunch, Naturdiet, 1st Banan, 2 skorpor, 2 BURN tabletter, 2st Fiksoljetabletter
22:40 - 1st Banan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0