Dag 12 - Kondition & Styrka, INSTÄLLT!!!!!

Långfredag

Idag var det långfredag och en hel del att göra inför påsken. Vi va ner på stan hela eftermiddagen och kika runt lite och handla lite behövliga grejer till Leon, såsom nya gummistövlar och skor. När vi kom hem var det dags att planera för kvällsmiddagen och sen var jag tvungen att åka iväg och handla mat till påskaftonen. Så dagens träningspass bestämde jag mig för att hoppa över helt och hållet och sen byter jag söndagens lediga dag till lördag eftersom vi ska upp till mina päron på lördagen/påskafton. Så lördagens träningspass tar jag på söndag när det egentligen är vilodag. Nu när jag missat ett par här så känns det som att man börja slacka efter, men så är det fan inte. Ska ta tag i det här på en gång och kommer ta igen missade pass, om det så ska bli dubbla nån dag. Idag fick jag i mig lite onyttig mat :p blev lite kyckling lår i ugn med potatissallad. Smakade riktigt gott nu när man inte äter så mycket riktig mat =) Hela dagens kost kommer här:

9:30 - Frukost, 4st mackor
11:00 - 2st BURN tabletter, 1st fiskoljetablett
12:00 - Lunch, Naturdiet
14:15 - ½ påse pommes strips från Mc Donalds
18:30 - Middag, 2st Kycklinglår och potatissallad
21:00 - Lite godis framför tv'n

Nej, nu ska jag sova. Ska köra en bit imorgon, så det gäller att man är pigg då, CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0