Dag 14 - Pure Cardio & Cardio Abs + Fotbollsträning 1½ timme

Söndag

Dagen efter påskafton och dags att träna bort påskmaten :p Nej, skämt å sido, så mycket påskmat blev det inte. Ska man gå ner i vikt måste man hålla nere på kalorierna. Idag började jag med fotbollsträning kl 1 på dagen. MEd dålig uppslutning på träningen så blev det bara 2 lag och tvåmålsspel. Inga avbytare eller nåt, vilket kan vara skönt ibland så man får köra slut på sig. Sa till mig själv att hålla ett skapligt högt tempo på träningen så jag fick svettas mycket, och det lyckades jag med. Det blev en ganska bra träning där jag kände att jag fick jobba och slita en del. Så man lär ju sprungit bort lite kalorier iaf =) På kvällen blev det lite workout insanity, som nu har kommit till disc 2 oxå. Först blev det Pure Cardio från disc 1 som är på 38 minuter, ren konditionsträning. Sen blev det Cardio Abs från disc 2 direkt efter som är på 16 minuter och bara magövningar som va aaaasjobbiga. Pallade inte med att köra alla övningar fullt ut, men har som mål att klara dem om ett par veckor iaf =) Pure Cardio börjar kännas ganska lätt nu men Cardio Abs va insane. Men jag känner redan nu knappt 1 timme efter att det har tagit bra på magen. Så vi får se imorgon om det blir nån träningsvärk. Nu börjar det bli sent och jag ska upp tidigt imorgon: Men dagens kost har sett ut följande:

9:30 - Frukost, 4st mackor (som vanligt :P  )
12:00 - 2st BURN tabletter, 1st fiskoljetablett
12:45 - 1st Banan
15:00 - 1st macka
18:00 - 2st BURN tabletter, 1st fiskoljetablett
19:00 - Middag, 2st Tacos (2 st tortillabröd med fyllning). 1 litet glas Cola

Nej, dags att bli vän med kudden, CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0