Dag 15 - Fit Test

Måndag

Idag var det Fit Testet som man gör efter 14 dagar. Det är nu man får kvitto på om träningen har givit något och hur mycket man har förbättrat sin uthållighet. Fit testet är det samma som det första där du ska göra 8 st olika övningar. Varje övning pågår i 1 minut med 1 minuts vila mellan varje övning. Dem jobbigaste övningarna på förhand tyckte jag att Power Jumps och Suicide Jumps var. 2st otroligt jobbiga hoppövningar. Med facit i hand så kändes båda två mycket lättare denna gång. Fit testet i helhet var väldigt bra genomfört där jag förbättrat mig avsevärt på alla punkter. Power Jumps som jag tyckte va jobbigast hade jag nästan fördubblat mina antal ifrån 31 till 58, alltså nästan en Power Jump i sekunden. GRYMT BRA JOBBAT DÄR =) !!! Här nedan har ni hela fit testet med de första resultaten och nu de nya.
fit test2

Det är kul och känns oerhört motiverande när man ser att sina resultat förbättrats så pass mycket som det gjort nu. Avslutar med dagens kostintag också:

5:15 - Frukost, 4st mackor, 2st BURN tabletter, 1st fiskoljetablett
8:30 - mellanmål, 1st Banan
11:30 - Lunch, Naturdiet, 1st Banan, 3st fullkornsskorpor, 2st BURN tabletter, 2st Fiskoljetabletter
14:30 - 1st Banan
17:30 - Middag, Flygande Jakob (Ris, kyckling, bacon och banan i sås av matlagninsgsgrädde)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0