Dag 16 - Plyometric, Cardio & Circuit

Tisdag

Idag var det dags igen. Hopp, hopp, kondition. Satan så jobbigt men ändå så känner jag att jag klarar av passet bättre och bättre. Mycket hopp och snabba fötter vilket jag hoppas kommer vara bra för mig när fotbolls säsongen startar. Ska lägga till mer egen löpning så konditionen blir tipp topp. Fan, är bara lite mer än en månad kvar till säsongen drar igång. Nej, idag kändes det bra. Det känns att man har förbättrat sig, att man orkar mer, vilket jag fick bevis på från gårdagens fit test. Så vi får se hur det här slutar. Kosten har jag börjat lägga till lite mer kalorier då jag gått runt på tok för lite kalorier, men jag har å andra sidan tappat från 92 till 89 nu när jag vägde mig idag. Dagens kost såg ut så här:

5:15 - Frukost, 4st mackor, 2st BURN tabletter, 1st fiskoljetablett, c-vitamin
5:50 - 1 kopp kaffe
11:30 - Lunch, Naturdiet, 1st Banan, 3st fullkornsskorpor, 2st BURN tabletter, 2st fiskoljetabletter
17:30 - Middag, Lax & ris, med sås på gräddfil, räkor, röd stenbitsrom, dill och citron
21:00 - Efter träning, 2st mackor, 1 glas juice

Nej, nu ska jag hoppa i säng, CYA imorgon!
p.s. bilder och nya mått kommer nästa vecka igen (så ni inte väntar på dem :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0