Dag 17 - Pure Cardio & Cardio Abs

Idag var det Kondition och magträning på schemat. Nu när man kommit en bit in i träningen så börjar det komma mer och mer magövningar och Cardio Abs är ett grymt magpass som bränner fint i magrutorna =) Själva konditionspasset börjar jag få häng på. Körde på bra och kände mig inte alls trött, knappt så jag var svettig efteråt. Magpasset satt som ett smäck direkt efter. Även fast man inte orkar köra alla övningar hela tiden ut, utan måste vila då och då, så känner man att det bränner rejält i magmusklerna. Lägga in lite magövningar själv under veckorna så tror jag det kommer bli jäkligt bra till sommaren =) Imorgon är det Cardio Recovery, återhämtningsprogrammet, men det hade jag tänkt skippa då jag har fotbollsträning. Jag får ta ut mig helt på fotbollen istället. Till dagens kost dårå:

5:15 - Frukost, 4st mackor, 2st BURN tabletter, 1st fiskoljetablett, c-vitamin
5:50 - 1 kopp kaffe
8:20 - 1 Banan, 2 fullkornsskorpor
11:20 - Lunch, Naturdiet, 1st Banan, 2st fullkornsskorpor, 2st BURN tabletter, 2st fiskoljetabletter
17:15 - Middag, Matlåda från förrgår, flygande jakob
21:30 - 1 burk tonfisk efter träningen

I skrivandets stund så sitter jag och svär för mig själv över helvetets fotbollen då United ålte ur Champions League. Jävla tur Bayern är inte ens värda att vara i slutspelet, PUNK SLUT, Natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0