Dag 24 - Plyometric, Cardio & Circuit

Onsdag

Äntligen ikapp med skrivandet och har precis avslutat dagens pass =) Börjar inte jobbet förrän 17:00 idag då jag e hemma med Leon för han är sjuk. Börjar egentligen 14:30, men nu hinner man med en massa annat istället. Dagens pass var det jobbigaste, i min mening iaf. Det är även det längsta passet. Mycket hoppa, snabba fötter, mage, ben, typ ALLT :P Fortfarande så klarar jag inte av ett helt pass utan att jag har behövt vila på nån övning. Det är magövningar som e så j-vla jobbiga. Nej, snart vaknar lillgrabben, så man ska väl försöka hinna duscha också. Kan slänga ihop dagens kost, det jag har ätit och kommer att äta:

8:30 - Frukost, 2st mackor, 1 lite skål med fil och müsli
9:30 - 2 BURN tabletter, 1st Omega-3
10:00 - 1 kopp kaffe
13:00 - Naturdiet, 1st Banan (direkt efter träningen)
17:00 - 1st Banan
18:30 - Naturdiet, 1st Banan, 3st skorpor, 2st BURN tabletter, 2st Omega-3

Ska dra ner på kalorierna igen i några dagar, för att sen öka lite till. Vi får se hur det känns, men ska nog funka =)
CYA!

Kommentarer
Postat av: sara

svar: jag tror jag hittade den på blogg.se. alltså under där man loggar in.

2010-04-14 @ 18:40:45
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0