Dag 9 - Pure Cardio (Kondition)

Idag var det dags för det skönaste passet av alla, ren konditionsträning. Samma program som förra veckan med mycket konditionsövningar och få vattenpauser. Kändes riktigt bra idag under passet. Orken fanns där och jag tog ut mig till max. Om 50 dagar lär man kunna se resultat, annars vore det konstigt. Det här är riktigt bra träning med hög intensitet. Sen beror det ju också på en själv, hur mycket man vill kämpa och köra på. Men jag har gett mig fan på att till sommaren ska jag se bra ut utan t-shirt. Kanske t.o.m. den bästa kropp jag någonsin haft. Men det återstår att se. Fixade lite bilder nu så här 1 vecka efter start. Framifrån så syns inte så stor skillnad, kärlekshandtagen finns ju kvar.
Efter en vecka så ser det ut så här:
Vikt: 90,5 kg (Tappat 1,5 kg)
Kroppsfett i %: 17,1 % (första mätningen)
Framifrån vecka 2
Men från sidan ser man lite skillnad, magen har försvunnit in lite granna. Och eftersom bilden e tagen direkt efter träningspasset så ser man lite kontur på armarna utan att jag spänner =)

Och här har vi dagens lunch och middag =)
Min Lunch
Dagens kost ser ut som följande:
8:15 - Frukost, 4st mackor
11:30 - 2st BURN tabletter, 1st fiskoljetablett
13:15 - Lunch, Naturdiet, 1st banan (se bild)
14:30 - 1 kopp kaffe
18:30 - Naturdiet, 1st banan, 3st fullkornsskorpor, 2st BURN tabletter, 2st fiskoljetabletter
Det va det som erbjöds idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0